Пресс-центр

Добро пожаловать в пресс-центр компании ATP. Здесь Вы найдёте доступные для скачивания актуальные пресс-релизы и основную информацию о нашей компании.

10.11.2021 Integrated Design, ATP Vienna

GoodMills Krefeld, DE

Moderne Castellmühle mit historischem Bezug

Aufgrund der langjährigen Expertise in der Lebensmittel-Produktion erteilte das Mühlenunternehmen GoodMills dem Wiener Standort von ATP architekten ingenieure den Auftrag zur Integralen Planung einer neuen Getreidemühle.

08.11.2021 Integrated Design

ISDEC2030 – Preisverleihung

ATP architekten ingenieure unterstützt interdisziplinären Studierendenwettbewerb der TU Wien für nachhaltige Stadtentwicklung.

Wien, 04. November 2021 – Die Siegerprojekte der ersten

05.11.2021 Integrated Design, ATP Vienna

RINGANA campus, St. Johann in der Haide, AT

ATP plante für österreichischen Naturkosmetikhersteller

Das Naturkosmetik und Life Science Unternehmen RINGANA ist auf Erfolgs- und Expansionskurs. ATP Wien wurde daher mit der Integralen Planung eines großen Produktionsgebäudes, in dem drei bisherige Standorte zusammenführt werden, beauftragt. Der Neubau auf einem 12 Hektar großen Grundstück nahe der Auffahrt zur A2 besteht aus drei zusammenhängenden Bauteilen und beherbergt neben Produktion auch die Verwaltung und Logistik.

15.10.2021 BIM, ATP Zurich

BIM2FIM

From rummaging around to a quick click – ATP revolutionizes building management

“Please service me!” – Is the sort of message that smoke alarms, fire extinguishers, and light bulbs are now able to send to their facility managers. And there’s more: With a click of the mouse, the photovoltaic panel in the digital building can shed light on the agreed energy concept, the lift can reveal its maintenance interval, and the door to the air-lock can name the contact person at the suppliers.

08.09.2021 Integrated Design, Форарльберг

Handl Gastro Service

Production and retail facility for the restaurant and hotel sector in Tyrol and Vorarlberg

An ecologically and economically sustainably designed production and retail facility opened recently in Pians in Tyrol. And the building attracted widespread attention during its construction phase because the ATP-led integrated digital design process (with BIM) also enabled something very special to be achieved – the world’s largest column-supported cross-laminated timber slab.