Пресс-центр

Добро пожаловать в пресс-центр компании ATP. Здесь Вы найдёте доступные для скачивания актуальные пресс-релизы и основную информацию о нашей компании.

NEW 13.09.2019 ATP Vienna, BIM, Integrated Design

Opening of Technology Center Seestadt

A “Hotspot for Industry 4.0” in Vienna

Yesterday, the second component of the Technology Centre (tz2) was opened in Aspern, Vienna's lakeside city and the largest urban development area in Europe. Integrally designed by ATP, the building offers space for the future. "Global players", start-ups and "hidden champions" will work here door to door in the future.

06.07.2019 ATP Zurich, BIM, Integrated Design, Corporate News

Grand Opening

ATP öffnet in Zürich neues Kompetenzzentrum für integrale Planung mit BIM

Mit mehr als 800 Mitarbeitenden an zehn Gesamtplanungsstandorten ist ATP architekten ingenieure das europaweit führende Büro für integrale Planung. Mit auf digitale Planung massgeschneiderten neuen Büroflächen in Zürich West wird ATP Zürich ein Kompetenzzentrum für integrale Planung mit Building Information Modeling (BIM).

05.07.2019 ATP Zurich, BIM, Integrated Design

ATP Zürich und Mint Architecture feiern Eröffnung ihrer neuen Standorte in Zürich West

Neue starke Architekturparnter für komplexe und anspruchsvolle Bauprojekte

Zürich, 5. Juli 2019 – Seit Anfang Jahr ist die europaweit agierende Planungsgruppe ATP architekten ingenieure neue Mehrheitsaktionärin von Mint Architecture. Gestern Abend feierten die beiden Schwesterngesellschaften ATP Zürich und Mint Architecture nun den Umzug an ihre neuen Standorte in unmittelbarer Nachbarschaft in Zürich West.

05.06.2019 Форарльберг, BIM, Integrated Design

HOFER ALPHA Retail Network, Eberstalzell, AT

Dressed for success – office landscape as a future hub

The advent of a new world of work: The “ALPHA Retail Network” – a forward-looking initiative from the food retailer HOFER which has been implemented by ATP Innsbruck – represents a bold step forward.

05.06.2019 ATP Zagreb, Integrated Design, ATP Vienna

Prim Bay Resort

Hotel project in Primosten

ATP presents the concept and the design of the tourist resort to the wider public