Пресс-центр

Добро пожаловать в пресс-центр компании ATP. Здесь Вы найдёте доступные для скачивания актуальные пресс-релизы и основную информацию о нашей компании.

09.03.2021 Партнеры, Корпоративные новости, ATP München

Michaela Hauser – ATP’s First Female Partner

The architect and Managing Director of ATP Munich became a partner of ATP architects and engineers at the beginning of the year.

“Michaela Hauser, our new partner, is a talented architect, who is highly committed to her employees and has remained ‘tenaciously’ creative in her dealings with the partners, and all of these factors explain her success as Managing Director/Architecture of ATP Munich,” is the delighted reaction of ATP CEO Christoph M. Achammer and his colleagues to the decision.

28.11.2019 Integrated Design, Партнеры

Technologieforum Linz

ATP-CEO Christoph M. Achammer über „Bauen im digitalen Zeitalter“

Menschen, Daten, Geschäftsmodelle“, so lautete der Titel des diesjährigen Technologieforums, das zum ersten Mal in der Industriestadt Linz veranstaltet wurde. Die deutsche Handelskammer in Österreich (DHK) und Fraunhofer Austria Research luden 20 Referent_innen zum Talk mit Schwerpunkt Digitalisierung. Als einer der Top-Speaker und Teilnehmer der Podiumsdiskussion „

05.07.2019 Партнеры, Корпоративные новости

Umzug nach Zürich West - neue 900 m2 grosse Arbeitswelt

Mint Architecture schafft sich ihre eigene nutzerorientierte Arbeitswelt

Zürich, 5. Juli 2019 – Die auf kommerzielle und nutzerorientierte Architektur spezialisierte Mint Architecture ist nach Zürich West gezogen. An der Förrlibuckstrasse 150 hat das Architekturbüro auf dem Ansatz des «Activity-Based-Working» eine prozessorientierte Arbeitswelt geschaffen, die neue innovative Arbeitsformen ermöglicht und die Marke und die Kultur des Architekturbüros im dreidimensionalen Raum erlebbar macht.

23.10.2017 Корпоративные новости, Сотрудники и карьера, ATP Zurich, Сотрудники, Партнеры

ATP Partner Matthias Wehrle

The number of ATP shareholders has been increased to eight.

The architect Matthias Wehrle, an associate partner of ATP architects engineers and Managing Director of ATP Zürich, became a partner (and shareholder) of ATP at the end of July.