Пресс-центр

Добро пожаловать в пресс-центр компании ATP. Здесь Вы найдёте доступные для скачивания актуальные пресс-релизы и основную информацию о нашей компании.

NEW 04.05.2022 Награды, ATP Vienna, ATP Zagreb

BigSee Architecture Award 2022

Auszeichnung für RINGANA campus und Premium Camping Zadar

Two integrally designed projects by ATP are “Winners” at this year’s BigSEE Architecture Award: the particularly sustainable RINGANA campus in St. Johann in der Haide and the Glamour Campsite in Zadar

07.03.2022 ATP Vienna, Сотрудники и карьера

Architekt Julian Schramek neu bei ATP architekten ingenieure

Der Experte für Immobilienwirtschaft und Städtebau ist neuer Gruppenleiter Architektur am Wiener Standort des Integralen Planers.

Seit Februar 2022 verstärkt Julian Schramek das Integrale Planungsbüro von ATP architekten ingenieure in Wien. Der Ziviltechniker und Architekt ETH wird als ausgewiesener Spezialist für ganzheitliche Immobilienprojekte sein wirtschaftliches, technisches und gestalterisches Know-how im ATP-Team einbringen.

10.11.2021 Integrated Design, ATP Vienna

GoodMills Krefeld, DE

Construction of a new production plant for the GoodMills Group

The milling company GoodMills commissioned the Vienna office of ATP architects engineers to provide integrated design services for Europe’s most modern mill due to its many years of experience of food production.

05.11.2021 Integrated Design, ATP Vienna

RINGANA campus, St. Johann in der Haide, AT

ATP plante für österreichischen Naturkosmetikhersteller

Das Naturkosmetik und Life Science Unternehmen RINGANA ist auf Erfolgs- und Expansionskurs. ATP Wien wurde daher mit der Integralen Planung eines großen Produktionsgebäudes, in dem drei bisherige Standorte zusammenführt werden, beauftragt. Der Neubau auf einem 12 Hektar großen Grundstück nahe der Auffahrt zur A2 besteht aus drei zusammenhängenden Bauteilen und beherbergt neben Produktion auch die Verwaltung und Logistik.

19.08.2021 ATP Vienna, BIM

Opening of Viega

The seminar center integrally designed by ATP Vienna and ATP sustain has been awarded DGNB Platinum and klimaaktiv Gold certification.

After almost two years on site, ATP joined the client and numerous visitors to celebrate the opening of Viega’s new facility on the idyllic Attersee. The sales and seminar center, which was entirely integrally designed with BIM, has a particularly impressive ecological footprint and was presented with the Platinum certificate of the DGNB (German Sustainable Building Council) during the opening day festivities. And, due to its especially economical use of energy, the building has also been honored with the Gold Award of the “klimaaktiv” initiative of the Austrian government.