Пресс-центр

Добро пожаловать в пресс-центр компании ATP. Здесь Вы найдёте доступные для скачивания актуальные пресс-релизы и основную информацию о нашей компании.

12.02.2020 ATP Vienna, Награды, BIM, Integrated Design, ATP Zagreb

„Haushoher” Sieg

ATP gewinnt 1. Preis im offenen Wettbewerb für ein 4-Sterne-Hotelhochhaus in Zagreb.

Jubel zu Jahresbeginn: Am ersten Freitag im neuen Jahrzehnt präsentierte Dario Travaš, Partner und Geschäftsführer von ATP in Zagreb und Head of Design von ATP in Wien, das siegreiche Wettbewerbskonzept der D&R-Abteilung Wien – in Zusammenarbeit mit ATP Zagreb und unterstützt durch ATP sustain – für ein 4-Sterne-Hotel. Am südwestlichen Eingang der Stadt positioniert, soll es die geschäftige Straße nachhaltig verändern.

27.11.2019 Integrated Design, BIM, ATP Zagreb

Designer Outlet Croatia, Zagreb, HR

Shoppen in mediterranem Flair

Im Osten der kroatischen Hauptstadt entsteht nach Plänen von ATP Zagreb ein Designer Outlet in Form einer kleinen kroatischen Stadt. Dem Planungsauftrag ging die wichtige Phase der Masterplanung durch ATP Wien für die mehrstufige Bebauung des zu IKEA gehörenden Areals  voraus. Mitte 2018 öffnete der erste von zwei Loops des Designer Outlets.

05.06.2019 ATP Zagreb, Integrated Design, ATP Vienna

Prim Bay Resort

Hotel project in Primosten

ATP presents the concept and the design of the tourist resort to the wider public

20.05.2019 ATP Vienna, ATP Zagreb

Girteka Campus, Vilnius, LT

1st Prize in Lithuania: ATP wins international design competition

ATP architects engineers is designing the new corporate headquarters of Girteka Logistics in Vilnius on the basis of its success in a competition. The campus will be home to a range of office buildings, shopping facilities, and truck service stations.

06.05.2019 ATP Vienna, ATP Zagreb

1st prize Girteka Campus

ATP wins the international design competition.

ATP has won the international architectural competition for the design of the new global headquarters of the major Lithuanian logistics company Girteka. The campus design by the team led by Dario Travaš, ATP Partner in Zagreb and Head of Design in Vienna, was successful against five further competitors.