Пресс-центр

Добро пожаловать в пресс-центр компании ATP. Здесь Вы найдёте доступные для скачивания актуальные пресс-релизы и основную информацию о нашей компании.

13.12.2021 ATP Frankfurt, Integrated Design

Office in Barckhausstraße, Frankfurt am Main, DE

Modernization of an office building with an elegant entrance

ATP Frankfurt modernized this nine-story office building in the city’s West End for DEKA Immobilien Investment GmbH. The objective of the real estate company was to attract high-quality future tenants, in line with the prominent location and the proximity of the banking district. In cooperation with ATP sustain, we obtained BREEAM In-Use Certification for the building.

10.11.2021 Integrated Design, ATP Vienna

GoodMills Krefeld, DE

Construction of a new production plant for the GoodMills Group

The milling company GoodMills commissioned the Vienna office of ATP architects engineers to provide integrated design services for Europe’s most modern mill due to its many years of experience of food production.

08.11.2021 Integrated Design

ISDEC2030 – Preisverleihung

ATP architekten ingenieure unterstützt interdisziplinären Studierendenwettbewerb der TU Wien für nachhaltige Stadtentwicklung.

Wien, 04. November 2021 – Die Siegerprojekte der ersten

05.11.2021 Integrated Design, ATP Vienna

RINGANA campus, St. Johann in der Haide, AT

ATP plante für österreichischen Naturkosmetikhersteller

Das Naturkosmetik und Life Science Unternehmen RINGANA ist auf Erfolgs- und Expansionskurs. ATP Wien wurde daher mit der Integralen Planung eines großen Produktionsgebäudes, in dem drei bisherige Standorte zusammenführt werden, beauftragt. Der Neubau auf einem 12 Hektar großen Grundstück nahe der Auffahrt zur A2 besteht aus drei zusammenhängenden Bauteilen und beherbergt neben Produktion auch die Verwaltung und Logistik.

20.10.2021 Корпоративные новости, Integrated Design

HLKK/GA-Partner für ATP Zürich

Hochstrasser Glaus & Partner Consulting AG wird exklusiver integraler Planungspartner von ATP Zürich

Die strategische Partnerschaft mit dem Zürcher Ingenieurbüro HGPC perfektioniert den integralen Planungsprozess.